Skip to content

En modeblogg…

January 13, 2013

… är detta verkligen inte. Men idag gör jag ett litet undantag. Helgen har tillbringats med frun på stan (Göteborg). Restaurang och natt på posthotellet har varit fantastiskt för välbefinnandet. Den tidiga söndagseftermiddagen har ägnats åt reainhandling av kläder. Linnéa ville ta massa kort på mig, så några får åka upp på bloggen. Vi testade NKs Levis-butik, JC, MQ och något som heter DO (Design Only).

(Var inte oroliga, detta är det första och sista inlägget med mig poserande i massa kläder.)

(Ja, bildtexterna nedan är ett putslustigt försök att skriva nonsens såsom jag inbillar mig är fallet på modebloggar.)

Jag med ett par jeans och en tröja.

Jag med ett par jeans och en tröja.

Byxor med hängslen och en vit tröja.

Byxor med hängslen och en vit tröja.

Samma byxor, med hängslorna checkt hängande och en annan tröja.

Samma byxor, med hängslena käckt hängande. En annan tröja.

Här sitter jag i en fåtölj.

Här sitter jag i en fåtölj.

From → In Swedish

2 Comments
  1. Hängslena heter det väl ändå älskling.

    Första och sista inlägget där du poserar i en massa kläder säger du. Ska det bli inlägg där du poserar utan kläder sen då?

    • Åhh. Inget poserande mer alls. Tror jag. Eller kanske? Eller va fan, köp mig något snyggt och jag poserar!

Leave a Reply

