Skip to content

Vilken speldag!

September 15, 2012

Jag fortsätter skriva om betting, ursäkta mig om ni inte är så intresserade av detta utan vill se intressant allmän statistik kring fotboll. Men jag lägger ner ganska mycket tid på spel just nu och det avspeglar sig i bloggen.

Lördagens spel har suttit helt otroligt bra. Det är kanske inte så snyggt att gå ut i efterhand när det väl gått bra, men jag kan inte låta bli. Jag spelar inte för några stora pengar alls och vinner ju därför inte heller några stora. Men det är otroligt roligt och det är ju det viktigaste.

Nedan har jag sammanställt dagens spel. Ett spel återstår, runda fem i snöbollen jag skrivit om här, men oavsett resultatet där är ju detta helt otroligt. Efter några tuffa speldagar gick jag plus mer än under hela månaden tidigare! EDIT: Den sista matchen gick såklart åt skogen och jag tappade lite av vinsten. arket nedan är uppdaterat.

dagens spel

Dagens spel. Valutan är svenska kronor.

Den “säkra trippeln” var det första spelet i dagens snöboll och beskrivs i det inlägget.

Gimeno-Traver hade en mycket behagligare väg till finalen i dagens match och var ganska överlägsen i matchen. Tennisexperten Adam Perleroth trodde också på honom vilket gjorde min tilltro ännu större. Hans form har varit helt otrolig den senaste tiden.

Fyrlingssystemet med de fem matcherna (kombinerade i fem st fyrlingar) gav mest pengar. Här hade jag lite tur då Bolton, FC Köpenhamn och Valencia alla endast vann med 2-1. FCK vände dessutom och vann i slutet av sin match.

Sturm Graz var en del i den pågående snöbollen som länkas till ovan. Läs mer om min prediktion där.

Tvååker och överspelsdubbeln tipsade @Spelvarde om och han brukar ha rätt så jag ryggade.

Fyrlingen med damfotboll och volleyboll spelades mest som ett experiment, den innehöll segrar för Finland och Norge i dagens damfotbollmatcher, Portugal mot Storbritannien i volleyboll samt 3-0-seger för Frankrike mot Ungern i volleybollen.

Henrych var en sen ryggning på Adam Perleroth. Jag hann tyvärr inte gå in och spela inför matchen men tyckte att en start med 2-0 i första set tydde på att han var rätt ute…

Lokeren hade ett helt otroligt överodds tycker jag. Denna match hittade jag genom att scrolla ner på scibet.com.

Rapid Bukarest och Fluminense är en del i snöbollen och mer går att läsa där. Låt oss nu hoppas att Flu gör sitt jobb i natt så att jag kan ropa JACKPOTT! när jag vaknar imorgon… EDIT: Tyvärr blev det ju tvärtom.

From → In Swedish

Leave a Comment

Leave a Reply

